piątek, 4 kwietnia 2014

Lumos!

Witam wszystkich! Wiem, że już któryś raz z kolei tworzę bloga, ale nie mogłam się powstrzymać. Wiem, że i tak pewnie go nie skończę. Tak jak zawsze, ale warto spróbować. Tym razem natchnęła mnie do pisania książka z serii "Harry Potter". Wiadomo nie od dziś, że to bardzo popularna książka i teraz także ona mnie wciągnęła. Wiem, że moje rozdziały są... hmmm... Jakby to powiedzieć... nudne? Tak, to dobre słowo. Nudne. Puste. Bezsensowne. Jednak wydaje mi się, że z każdym kolejnym blogiem. Tak, blogiem, a nie rozdziałem. Staje się lepsza. No może nie taka świetna jak J. K Rowling. Teraz po raz kolejny chcę spróbować. Tym razem obiecuję, że będę starała się pisać regularnie. Z ręką na sercu. Tylko jest jeden problem. Nie umiem pisać takich tzn. scen miłosnych. Niestety ten blog będzie się właśnie na tym obierał. Trochę popracuję i może coś wyjdzie. Jak już wyżej wspomniałam natchnęło mnie dzieło Rowling i postanowiłam opisać życie dziewczyny z Hogwartu. Zacznie ona uczęszczać do tej szkoły dopiero od 6 roku czyli będzie miała 16 lat. Wcześniej uczyła się w Akademii Magii Beauxbatons. Nie tylko ona jedna tam dojdzie. Razem z nią pojadą jej trzy przyjaciółki. No to na razie tyle ciekawostek. Może zdradzę wam więcej kiedy indziej.
                                                                                                                           Trzymajcie za mnie kciuki!
           
                                                                                                               Nox!                                                                    
Ps. Zakładka "Bohaterowie" jest już zaktualizowana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz